Stokrotka otwiera nowy supermarket

image_pdfimage_print

2015-02-10 otwarcie stokrotka cutW środę 11 lutego 2015 roku o godzinie 10.00 przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 18

w Bychawie (woj. lubelskie) Stokrotka Sp. z o.o. otworzy kolejny supermarket własny.

 

Powierzchnia sprzedażowa nowej placówki wynosić będzie około 490 mkw. Obiekt otwarty będzie

od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 21.00, w soboty od 7.00 do 21.00 oraz w niedziele

w godzinach od 9.00 do 21.00. Będzie to 222 supermarket własny Stokrotka, a jednocześnie 254

placówka detaliczna sieci.

 

Stokrotka przygotowała na ten dzień liczne atrakcje. Dla dorosłych sieć zaplanowała szereg

promocji cenowych. Na najmłodszych czekają zabawy i konkursy, a dbać o nich będą maskotki sieci:

Rodzina Krotków.

 2015-02-10 otwarcie stokrotka

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem

jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego.

Powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie

w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój

sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych

sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem ponad 250 supermarketów i marketów Stokrotka

zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od

placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce

i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty

są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty

należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość

wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy

jak z płatka”.

źródło: www.stokrotka.pl