Informuję, że XII sesja Rady Miejskiej w Bychawie odbędzie się w dniu 23 kwietnia (środa) 2025 r. o godz. 15:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Bychawie przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 22.
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Zatwierdzenie porządku obrad.
3. Zgłaszanie interpelacji.
4. Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, sprawozdanie z realizacji uchwał.
5. Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Bychawa na lata 2022-2025 z perspektywą do 2029 roku za lata 2022 – 2024.
6. Informacja na temat funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Bychawie. Ocena zasobów pomocy społecznej.
7. Funkcjonowanie Środowiskowego Domu Samopomocy w Bychawie.
8. Funkcjonowanie jednostek ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Bychawa.
9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a) rozpatrzenia skargi,
b) rozpatrzenia skargi,
c) rozpatrzenia skargi,
d) wyrażenia zgody na zawarcie umów najmu części nieruchomości,
e) wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy części nieruchomości,
f) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu,
g) przejęcia przez Gminę Bychawa prowadzenia zadania zarządzania publiczną drogą wojewódzką Nr 834 na odcinku od km 21+990 do km 23+970 w zakresie realizacji zadania pn. „Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 834” w ramach projektu pn. „Poprawa infrastruktury komunikacyjnej na terenie gmin Bychawa i Strzyżewice„ współfinansowanego z Funduszy Europejskich dla Lubelskiego na lata 2021-2027, Działanie 5.1. Niskoemisyjny transport miejski,
h) ustalenia górnej stawki opłaty ponoszonej przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
i) wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia międzygminnego określającego zasady współpracy w ramach Innych Instrumentów Terytorialnych na obszarze gmin Otuliny Roztocza,
j) zmian wieloletniej prognozy finansowej,
k) zmian w uchwale budżetowej na rok 2025,
l) udzielenia przez Gminę Bychawa pomocy rzeczowej Województwu Lubelskiemu.
10. Wolne wnioski.
11. Sprawy organizacyjne.
12. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
dr inż. Łukasz Sobaszek