W środę 11 lutego 2015 roku o godzinie 10.00 przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 18
w Bychawie (woj. lubelskie) Stokrotka Sp. z o.o. otworzy kolejny supermarket własny.
Powierzchnia sprzedażowa nowej placówki wynosić będzie około 490 mkw. Obiekt otwarty będzie
od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 21.00, w soboty od 7.00 do 21.00 oraz w niedziele
w godzinach od 9.00 do 21.00. Będzie to 222 supermarket własny Stokrotka, a jednocześnie 254
placówka detaliczna sieci.
Stokrotka przygotowała na ten dzień liczne atrakcje. Dla dorosłych sieć zaplanowała szereg
promocji cenowych. Na najmłodszych czekają zabawy i konkursy, a dbać o nich będą maskotki sieci:
Rodzina Krotków.
Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem
jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego.
Powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie
w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój
sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych
sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem ponad 250 supermarketów i marketów Stokrotka
zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.
„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od
placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce
i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty
są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty
należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość
wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy
jak z płatka”.
źródło: www.stokrotka.pl