„Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania”
Program: Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Priorytet 2. Środowisko i Infrastruktura
Obszar tematyczny: Odbudowa, remont przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury
W dniach 19.11. 2012 r. – 18.12. 2012 r. rusza drugi nabór wniosków o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie naszej gminy.
Beneficjentami projektu są przede wszystkim właściciele, zarządcy, użytkownicy obiektów, w których jest wykorzystywany azbest lub terenów (posesji), na których został złożony usunięty azbest, tj.
– osoby fizyczne (100% dofinansowania),
– wspólnoty mieszkaniowe (100% dofinansowania),
– jednostki samorządu terytorialnego (85% dofinansowania),
– spółdzielnie mieszkaniowe (30% dofinansowania).
Wnioski można pobrać ze strony projektu i gminy: www.azbest.lubelskie.pl lub www.bychawa.pl oraz w tutejszym Urzędzie Miejskim w pokoju nr 7.
Dla osób fizycznych: Załącznik Nr 3 – Wniosek dla osób fizycznych, Załącznik Nr 2 – Ocena,
Załącznik Nr 8 – Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania.
Dla wspólnot mieszkaniowych: Załącznik Nr 4 – Wniosek dla wspólnot mieszkaniowych oraz Zał. Nr 2 i Zał. Nr 8.
Dla spółdzielni mieszkaniowych: Załącznik Nr 6 – Wniosek dla spółdzielni mieszkaniowej oraz Zał. Nr 2 i Zał. Nr 8.
Wniosek i dokumenty należy wypełnić, skompletować i złożyć w Urzędzie Miejskim w Bychawie najpóźniej do dnia 18.12.2012 r. w Punkcie Obsługi Interesanta na parterze.